وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،نمایندگی

ویدئو آموزشی درباره: وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

زهرا علی‌اکبری- این روزها در آستانه سه ساله شدن فعالیت دولت سیزدهم بیش از هر زمانی دیگری افکار عمومی وعده‌های رییس دولت سیزدهم را به یاد می‌آورد. وعده نصف شدن

و یک رقمی شدن تورم، افزایش ارزش پول ملی و گره نخوردن سفره مردم به تحریم‌ها.

وزرای حاضر در کابینه در آن روز نیز شعارهای متعددی را درباره بازگرداندن ثبات و آرامش به حوزه تحت تصدی خود دادند اما در عمل نه تنها تورم مهار نشده است بلکه روند افزایشی قیمت، روی دور تندتری از گذشته افتاده است.

بازارهای مالی ایران تنها در شانزده روزی که از سال 1403 گذشته است، بازدهی رعدآسایی را داشته‌اند. افزایش شدید قیمت طلا و سکه و بزرگ شدن حباب سکه و رشد قیمت دلار زمینه را برای افزایش بهای خودرو و سایر کالاها از قبیل لوازم خانگی و گوشی تلفن همراه و حتی لوازم التکرونیکی مانند کامپیوتر و ... مهیا کرد. در این فضا بررسی‌ها نشان می‌دهد هنوز سیگنالی در خصوص مهار این وضعیت و بازگشت شرایط مهیا نشده است.

وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند

دلار چقدر پرید؟

در میانه تعطیلات، سیگنال‌های افزایشی قیمت دلار به بازار مخابره شد . هر چند میزان خرید و فروش دلار اندک بود اما با این حال مشخص بود نه سیاست توزیع رانتی تحت عنوان ارز مسافری توانسته است به کاهش قیمت منجر شود و نه وعده‌ها در خصوص اینکه روند کاهشی تورم ادامه‌دار خواهد بود. دلار پیشروی خود در کانال شصت هزار تومان را ادامه داد. فاصله قیمتی دلار از کانال پنجاه هزار تومان به حدی زیاد شد که حالا افکار عمومی باور دارد که دلار پنجاه هزار تومانی به تاریخ پیوسته و در سال 1402 جامانده است.

باید توجه داشت که روند افزایشی قیمت البته متاثر از اخبار نامساعد سیاسی و حمله هوایی روز دوشنبه ۱۳ فروردین به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق بود. تنش‌هایی که انتظارات تورمی را تشدید کرد و منجر به افزایش قیمت در بازارهای مالی شد.

دلار در آخرین روز هفته گذشته در میانه کانال شصت هزار تومان و اندی کمتر از این رقم قیمت خورد. در دو هفته اخیر میزان رشد قیمت دلار حدود 4500 تومان گزارش شده است.

طلا ؛ افزایش از دو سو

گذشته از افزایش قیمت دلار، روند رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی ، زمینه را برای رکورد تاریخی قیمت این کالای سرمایه‌ای فراهم کرد . قیمت طلا در بازارهای جهانی تحت تاثیر افزیش تنش‌ها در خاورمیانه از یک سو و همچنین تضعیف دلار از سوی دیگر رخ داد.

این مساله سبب شد بهای هر گرم طلای 18 عیار به قیمت سه میلیون و ۶۲۸ هزار تومان رسید و با افزایش چهارصد تومانی در دو هفته‌ی اخیر به کار خود پایان داد. در هفته منتهی هفته طلا بازدهی مثبت 12.5 درصدی داشت.

گفتنی است، این هفته انس جهانی طلا با رشد قیمت همراه شد. طلای جهانی در یک هفته اخیر ۷۳ دلار گران شد.

سکه‌ امامی رکورد زد

افزایش قیمت طلا ، رشد بهای ارز در کنار بزرگ شدن حباب سکه، سبب شد افزایش قیمتی استثنائی در قیمت سکه رخ بدهد. بازدهی سکه در نیمه اول فروردین ماه 20 درصدی بود. این قطعه در آخرین معامله روز پنجشنبه ۱۶ فروردین با قیمت ۴۶ میلیون و ۲۰۳ هزار تومان به کار خود پایان داد که افزایش قیمت هفت میلیون و ۴۲۴ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته داشت.

روز پنجشنبه قیمت سکه بهار آزادی در سطح ۴۲ میلیون و ۱۵ هزار تومانی قرار گرفت. در آخرین معامله این هفته، نیم‌سکه با قیمت ۲۸ میلیون تومان، ربع سکه با رقم ۱۸ میلیون تومان معامله شدند. سکه گرمی روی رقم هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی ایستاد. گفتنی این هفته تمام قطعات سکه چند کانال صعود را تجربه کردند.

بورس همچنان راکد است

هر چند همه‌ی بازارها به حرکت درآمده‌اند، اما بورس همچنان در تله رکود و عقبگرد گرفتار است. بررسی معاملات بازار سهام در هفته منتهی به 15 فروردین 1403 نشان می‌دهد، شاخص‌های بورسی پس از یک هفته صعود در هفته معاملاتی ابتدایی سال 1403 با کاهش ارتفاع روبه‌رو شدند.

به طوری که شاخص کل طی سه روز معاملاتی این هفته با کاهش 0.69 درصدی روربه‌رو شد و از تراز دو میلیون و 250 هزار واحد در پایان بورس چهارشنبه هفته گذشته به دو میلیون و 245 هزار واحد در پایان بورس این هفته رسید.

شاخص هم‌وزن نیز در سه روز معاملاتی این هفته نه تنها نتوانست بازدهی مثبتی به عمل آورد، بلکه سقوط سنگین‌تری از شاخص کل را به ثبت رساند. به طوری که این نماگر از 768 هزار واحد در پایان معاملات هفته گذشته با کاهش 1.4 درصدی به تراز 760 هزار واحد در پایان بورس رسید.

بازار سهام طی این هفته به طور میانگین روزانه 10 میلیارد و 200 میلیون برگه سهم، حجم خورد که ارزش معاملاتی نزدیک به سه هزار و 720 میلیارد تومان را رقم زده است. همچنین طی سه روز معاملاتی هفته منتهی به 15 فروردین 1403 بیشتر از 870 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد که بیشترین آن در روز سه‌شنبه رقم خورده است.

223223


 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد وضعیت بازارها عجیب شد/ سرمایه‌گذاران این بازار رشد باورنکردنی قیمت را دیدند با کد تخفبف (hash-66224a034454b) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .