واکنش یک امام جمعه به شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه /ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما.../امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

واکنش یک امام جمعه به شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه /ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما.../امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

واکنش یک امام جمعه به شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه /ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما.../امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


واکنش یک امام جمعه به شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه /ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما.../امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،کد تخفیف

ویدئو آموزشی درباره: واکنش یک امام جمعه به شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه /ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما.../امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( واکنش یک امام جمعه به شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه /ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما.../امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; واکنش یک امام جمعه به شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه /ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما.../امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; واکنش یک امام جمعه به شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه /ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما.../امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نماز جمعه‌های امروز قم، رشت و سمنان با محوریت روز قدس و لزوم برخورد با اسرائیل برگزار شد. در ادامه قسمتی از خطبه‌های نمازجمعه در شهرهای مذکور

که خبرگزاری مهر منتشر کرده، را می‌خوانید:

حجت‌الاسلام سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس این شهر برگزار شد اظهار کرد: یکی از عوامل مهمی که در غفلت زدایی نقش آفرین می‌باشد، مسئله محیطی است که انسان در آن زندگی می‌کند چراکه باید غفلت زدا باشد.

امام جمعه قم بیان کرد: یکی از راه‌های مصونیت از غفلت، احراز و ترک مجالس آلوده و گناه است چراکه این محافل انسان را از ذکر و یاد خداوند غافل می‌کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: به نسل جوان سفارش می‌کنم تا جوان و مملو از شور و نشاط هستید، کاری کنید که در مسیر غفلت قرار نگیرید؛ اگر می‌بینید حضور در برخی مجالس شما را از یاد خدا دور می‌کند، به جدیت از آن فاصله بگیرید.

حجت‌الاسلام حسینی بوشهری در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به تعبیر سخن امام سجاد (ع) در خصوص غفلت در دعای ابو حمزه مثالی عنوان کرد: شاید صلب روحیه عبادت، نشاط و شادابی از جانب خداوند به خاطر این است که مرا در مجالس دنیا دیده‌ای و مرا خار کرده‌ای و شاید هم بگونه‌ای شدم که شاید مرا علاقه مند به مجالس غافلان دیده‌ای و مرا میان آنها رها ساختی.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه خطاب این دعا با ماست که مادامی که دچار غفلت شده‌ایم با خداوند اینگونه صحبت کنیم، افزود: امام علی (ع) نیز در این خصوص می‌فرمایند: «در منزل گاه غفلت و خشونت راهی جز مدد و یاد خداوند ندارید، فلذا از آن پرهیز کنید.»

امام جمعه قم با اشاره به آیه‌ای از سوره نجم گفته است که خطاب به پیامبر فرموده‌است: «از کسی که از ذکر ما غافل است دوری کن و ماندن در جایی که تنها به دنبال مادیات هستند در شات تو نیست.»، تصریح کرد: پیامبر در روایتی فرموده‌اند که: «به خاطر برخورد با اهل دنیا قلبم زنگار گرفته و مکدر می‌شود، برای جبران آن روزی هفتاد باز استغفار می‌کنم.»

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه هر روزی که انسان موفق به ترک گناه بشود روز عید است، گفت: عید فطر عید یک ماه بندگی است و امیدواریم در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان لباس گناه را در آوریم و جامه تقوا به تن کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه شعار امسال نیاز به تبیین دارد، اذعان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از سال ۱۳۸۰ تا تاکنون برای هرسال یک شعاری اعلام کردند. در سال‌های اولیه رنگ شعارها اعتقادی و مذهبی بود؛ ولیکن از ۱۳۸۷ تاکنون شعارهای رهبری اکثراً با اهتمام به مسائل اقتصادی و تولیدی و امسال نیز خیزش تولید با مشارکت مردم بوده است.

امام جمعه قم تاکید کرد: مقام معظم رهبری امسال با اعلام شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» حجت را با مسؤولان و مردم تمام کردند و خواستند که ارتباط وسیعی بین مسؤولان و مردم ایجاد شود چراکه با مشارکت مردم به اقتصاد رونق بخشیده می‌شود و تورم رخت بر می‌دارد.

حجت‌الاسلام حسینی بوشهری بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان عموماً با حضور جوانان برومند اداره می‌شود و این موضوع نقش حضور مردم در اقتصاد است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: امروز روز جهانی قدس است، چقدر این پیر بزرگ ما آنچه را که دیگران در آئینه می‌دیدند او در خشت خام می‌دید و فرمود این قضایایی که اتفاق می‌افتاد، این شیعه و مسلمانان نیستد که مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، بلکه در کنار کاخ سیاه آمریکا، کشورهای اروپایی و غربی نیز با زبان خود نفرت و انزجار خود را در اسرائیل ابراز می‌کنند.

امام جمعه قم گفت: آنچه را که امام خمینی (ره) می‌خواستند، تحقق پیدا کرد و مسئله فلسطین امروز مربوط به چند کشور نیست، بلکه فضای نفرت علیه رژیم صهیونیستی جهانی شده است و این موضوع مقدمات نابودی این رژیم پوشالی را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: امروز رژیم آدم کش صهیونیستی در محاصره عجیبی قرار گرفته است و راه فراری را نمی‌بیند و چنگ و دندان برای حمله به کنسولگری و نیروهای سوری تیز می‌کند، سرداران ما را به شهادت می‌رساند و مزدوران و جیره خورانشان را در مناطق ایران به مدت هشت ساعت درگیر کرد و این قائله با شکست آنان خاتمه پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی بوشهری گفت: امروز تراس و هراس سراسر تلاویو و سرزمین‌های اشغالی را فراگرفته است و از آنها مکرراً پیام‌های یاس برانگیزی همچون «ما نقشی در کنسولگری نداشتیم و با ما کاری نداشته باشید، می‌دهند و ملت ایران ثابت کردند که نه از ارباب و نه از رژیم صهیونیستی می‌ترسند.

امام جمعه قم یادآور شد: ما آمریکا را متهم ردیف اول در جنایات می‌شناسیم چراکه رژیم صهیونیستی بدون دستور آمریکا کاری انجام نمی‌دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آمریکا و جبهه استکبار در طول ۴۵ سال نقشه‌های فراوان را علیه ملت ما کشیدند ولی به فضل خدا این ملت روز به روز اقتدار خود را در سطح ملی و بین المللی نشان دادند و ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حسینی بوشهری یادآور شد: امروز حضور پرشور مردم در سراسر کشور، جهان و کشورهای اسلامی حقیقتاً بی‌نظیر است.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: شما مردم با حضور استثنایی خود در راهپیمایی روز قدس اعلام کردید که ما پای کار ایستاده‌ایم و مساله فلسطین موضوع اول جهان اسلام است.

امام جمعه رشت: ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد

همچنین حجت‌الاسلام رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: آمریکا اعتقاد و اعتنایی به ادیان ندارد و تنها به منافع خودش فکر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت و جایگاه روز قدس بیان کرد: قدس یک روز جهانی بوده و مقدمه‌ای برای آزادی فلسطین و غزه است.

حجت‌الاسلام فلاحتی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل در حال افول هستند، گفت: حمایت از غزه و فلسطین تا حصول آزادی آرمان واقعی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی شکست و فروپاشی اسرائیل را نزدیک کرد، اضافه کرد: طوفان الاقصی آبروی اسرائیل را جامعه جهانی برد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حمایت تمام قد جمهوری اسلامی از فلسطین افزود: با حمایت و همراهی جامعه جهانی به زودی اسرائیل به عنوان لکه سیاه از کره زمین حذف می‌شود.

امام جمعه رشت با اشاره به سالروز تاریخی قطع رابطه ایران با آمریکا در بیستم فروردین ١٣۵٩ خاطرنشان کرد: ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما با سردمداران ایالات متحده و رژیم منحوس صهیونیستی که دنیا را به عذاب انداخته مخالف است.

حجت‌الاسلام فلاحتی با بیان اینکه ملت ایران هیچ گاه خواهان رابطه با قداره کشان عالم نیست، افزود: ما با مردم آمریکا جنگ نداریم اما با سردمداران ایالات متحده و رژیم منحوس صهیونیستی که دنیا را به عذاب انداخته دارای مشکل هستیم و هیچ گاه خواهان رابطه با آنها نخواهیم بود.

خطیب جمعه رشت شکست حزب عدالت و توسعه رجب طیب اردوغان را نشان از مخالفت ملت ترکیه نسبت به رفتارهای منافقانه حکام خود نسبت به جنایت فلسطین دانست و گفت: همه حکام منطقه بدانند که وقتی منافقانه با دنیای اسلام و مردم فلسطین برخورد کردند، وجدان‌های آزاده و آگاه ملت‌ها این خیانت‌ها و رفتارهای منافقانه را بر نمی‌تابند.

امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم

علاوه بر این، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با موضوع روز قدس ضمن بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است، ابراز داشت: طوفان الاقصی که توسط جبهه مقاومت ایجاد شد امروز مرزها را در نوردیده و به مسئله جهانی تبدیل شده است.

وی ضمن بیان اینکه رژیم اسرائیل غده سرطانی مهلک است، افزود: همین طوفان الاقصی خباثت غرب به سرکردگی آمریکا در حمایت از این رژیم منحوس را آشکار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه طوفان الاقصی همینه پوشالی اسرائیل را در هم شکسته و موجب شکاف آنها با آمریکا شده است، ابراز داشت: همین طوفان الاقصی نسخه اسرائیل را در هم می‌پیچد چراکه امروز جهان با جنایات این رژیم منحوس کودک کش آشنا شده است.

مطیعی ضمن بیان اینکه امروز آزادی خواهان جهان در حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت برخاستند، تصریح کرد: طوفان الاقصی عادی سازی روابط برخی کشورها را با اسرائیل را کنار گذاشت و ماهیت آن‌ها را هویدا ساخت.

وی ضمن بیان اینکه حمله به سفارت و کنسولگری در واقع تجاوز به خاک آن کشور محسوب می‌شود، افزود: به شهادت رساندن نیروها پایان کار نیست و ایران تسلیم نخواهد شد.

۲۷۲۱۱

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد واکنش یک امام جمعه به شکست حزب اردوغان در انتخابات ترکیه /ایران با مردم آمریکا جنگ ندارد اما.../امام جمعه سمنان: تسلیم نمی‌شویم با کد تخفبف (hash-662c300581d93) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .