بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟ | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟ به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟ به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟ ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،جدید

ویدئو آموزشی درباره: بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟ )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟ مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر بازار مسکن و خودرو و سایر بازارهای رقیب در رکورد باشند به طور قطع بازار سرمایه می‌تواند به از شاخص ٣ میلیون و حتی ٣.

۵ میلیون واحد عبور کند البته نه با شتابی در سال ٩٩ شاهد آن بودیم.

فردین آقابزرگی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه بازار سرمایه در سال ١۴٠٣ مستعد جذب نقدینگی است، اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که در سال ٩٧ شاخص بورس ٨٠ هزار بود و تا پایان سال گذشته (١۴٠٢ ) شاخص بیش از دو میلیون و ١٠٠ هزار واحد بود. به عبارت دیگر در این مدت زمان شاخص بیش از ٢۵٠٠ درصد بازدهی داشته است.

وی ادامه داد: بنابراین بازار سرمایه نسبت به سایر بازارها بازدهی بیشتری داشته اما این بازدهی لزوما به تغییر در سوددهی شرکت‌ها ارتباطی ندارد و می‌دانیم که دولت تبحر خاصی در دست اندازی آنها دارد، بنابراین موضوع سودآوری شرکت‌ها نیست که این موضوع هم در سال ٩٩ و هم سال گذشته دیده شد. به طوریکه در سال گذشته شاهد آن بودیم که با تغییر در سود شرکت‌ها لزوما قیمت سهام تغییری نداشت.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: این مقایسه بیشتر درباره بازدهی بازارهای مختلف در این دوره زمانی است. اگر بازار مسکن و خودرو و سایر بازارهای رقیب در رکورد باشند به طور قطع بازار سرمایه می‌تواند به از شاخص ٣ میلیون و حتی ٣.۵ میلیون واحد عبور کند البته نه با شتابی در سال ٩٩ شاهد آن بودیم.

آقابزرگی شرط عبور از شاخص ٣ میلیون واحد را حمایت همه جانبه دولت از بازار سرمایه دانست و تاکید کرد: حمایت از بازار سرمایه به معنای خروج از قیمت دستوری است. در طول دوره‌های دولت محافظه کار، اصلاح طلب و دولت‌هایی که بورس را قمار می‌دانستند و دولت‌هایی که برای جذب سرمایه به بورس فراخوان عمومی اعلام می‌کردند بورس نسبت به سایر بازارها بیشترین بازدهی را داشت و در ٨ سال گذشته بیشترین بازدهی متعلق به بازار سرمایه و بورس بوده و با این شرایط باید بستر برای ورود نقدینگی به بورس مهیا شود .

وی افزود: البته بخشی از دلیل رشد بورس وضعیت نامناسب و فضای رکوردی سایر بازارها است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: طبق آنچه که سنوات نشان داده بازار مسکن و طلا و ارز از رقبای اصلی بورس هستند و از آنجایی که در آستانه حبابی شدن بازار مسکن و خودرو قرار داریم معتقدم بازار سرمایه بی رقیب است. بورس به اندازه کافی افت کرد و شرایط برای جذب نقدینگی به این بازار مهیا است.


 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟ با کد تخفبف (hash-6620f948f1a5f) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " بورسِ 1403 از شاخص 3 میلیون واحد عبور می‌کند؟ " .