اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،خرید

ویدئو آموزشی درباره: اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

از نیمه‌شب گذشته عدم تأمین برق در مسیرهای انتقال برق برج میلاد باعث قطعی برق در برج شده و این مسئله برای دیتاسنتر یکی از شرکت‌های تأمین‌کننده اینترنت کشور نیز ایجاد

اختلال کرده است.


به گزارش تسنیم، یکی از شرکت‌های تأمین‌کننده اینترنت در کشور، از قطعی برق در برج میلاد تهران خبر داده است؛ مسئله‌ای که با توجه به حضور دیتاسنتر این شرکت در برج میلاد می‌تواند برای این شرکت و مشترکانش اختلالاتی ایجاد کند.

طبق اعلام این شرکت در اطلاعیه‌ای که منتشر کرده، برق برج میلاد تهران از ساعت 2 بامداد امروز، 14 فروردین 1403، از دو مسیر اصلی انتقال برق 63 کیلو ولت قطع شده است. مرکز داده این شرکت نیز در این برج قرار دارد و قطعی برق می‌تواند باعث خاموشی دیتاسنتر شود.

البته این خاموشی در دیتاسنتر رخ نداده است؛ چراکه این شرکت در حال حاضر برق مورد نیاز دیتاسنتر خود را از طریق دیزل ژنراتورهای برج میلاد تأمین می‌کند. این شرکت تأمین‌کننده اینترنت در متن اطلاعیه خود اعلام کرده است:

تجهیزات UPS و باتری‌ها به مقدار لازم و در شرایط نرمال سرویس‌دهی فعال هستند و همکاران ما در تلاش هستند مشکل به‌وجودآمده در اسرع وقت بدون وجود هرگونه اختلالی برای شما حل گردد.

به نظر می‌رسد تخریب یکی از مسیرهای تأمین برق در برج میلاد در آخرین روزهای سال 1402 و و عدم ترمیم آن بخشی از علت بروز این مشکل بوده است و در ادامه، تخریب یکی دیگر از مسیرهای تأمین برق توسط پیمانکار شهرداری در شب گذشته بخش دیگری از دلیل پیش آمدن این مسئله باشد.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد با کد تخفبف (hash-6622741768b90) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " اختلال در برخی دیتاسنترها به علت قطع برق برج میلاد " .