مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،کیفیت تضمینی

ویدئو آموزشی درباره: مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

مأخذ محاسبه مالیات نقل‌وانتقال [و حق‌الثبت] انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های تولید داخل و وارداتی جهت اجرا در سال ۱۴۰٣ از سوی سازمان امور مالیاتی اعلام شد.

طبق

آنچه در جدول مربوطه آمده، میزان مالیات بسته به نوع، کاربری و مدل - سال تولید - خودروها متفاوت است. به عنوان مثال برای انواع سواری پیکان، ۱۰۴ هزار تومان در نظر گرفته شده است. یا مثلا برای خودرویی مانند پژو آردی، مالیات موردنظر به ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد.

برای نقل‌و‌انتقال یک پژو ۲۰۷ معمولی مدل ۱۴۰۳، مالیات نقل‌‌وانتقال دومیلیون و ۸۲۰ هزار تومان لحاظ شده که به ازای هر مدل - سال - پایین‌تر، ۲۸۲هزار و ۲۰۰ تومان کم می شود. یا مثلا برای نقل‌وانتقال پژو ۲۰۰۸ اتومات در آخرین مدل تولید داخل، مالیات هفت‌میلیون تومانی نقل‌و‌انتقال لحاظ شده است.

همچنین برای نقل‌و‌انتقال یک دنا پلاس توربوشارژ مدل ۱۴۰۳ باید حدود شش‌میلیون تومان مالیات پرداخت کرد. اما برای خودرویی مانند تیگو ۸ در مدل ۱۴۰۳، باید ۱۲‌ میلیون و ۲۰۰‌ هزار تومان مالیات نقل‌و‌انتقال پرداخت کرد.

همچنین مالیات نقل‌و‌انتقال دیگنیتی پرستیژ ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان -برای مدل ۱۴۰۳ - است. در بین خودروهای وارداتی نیز مالیات نقل‌و‌انتقال یک بنز در مدل استیشن C۳۰۰ ساخت ۲۰۲۰ حدود ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. یا مثلا برای یک بی‌ام‌و ۳۲۸ در مدل ۲۰۲۰ باید ۳۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بابت مالیات نقل‌و‌انتقال پرداخت کرد.


 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد با کد تخفبف (hash-6621a089df9b2) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " مالیات نقل‌ و‌ انتقال برخی خودروها اعلام شد " .