پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،کد تخفیف

ویدئو آموزشی درباره: پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

صنعت خودروی ایران با پیکان معنا گرفت ولی با پژوی فرانسوی رشد کرد. شرکتی که در سال ۱۸۱۰ کار خود را با ساخت قهوه‌ساز آغاز کرد و بعد از آن در

۱۸۳۰ سراغ دوچرخه رفت، سپس برای اولین بار در ۱۸۸۲ یک اتومبیل ابتدایی ساخت و هم اکنون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان دنیا شناخته می‌شود.

عصر ایران نوشت: سالیان سال مردم ایران حضور محصولات پژو را در بین خود حس کرده و با آن خاطره دارند اما جالب است بدانید بر اساس شواهد اولین محصول پرفروش پژو در ایران، مدل چهار در صندوق‌دار ۴۰۴ بود که سال ۱۹۶۰ رونمایی شد. به‌عبارتی می‌توان گفت ایرانیان پژو را به‌صورت واقعی با مدل ۴۰۴ شناختند و بعدها مدل ۵۰۴ توانست پژو را در ایران به اوج برساند.


پژو 404 را مؤسسه معتبر Pinifarina ایتالیا یعنی همان شرکتی که طراحی‌های فراری افسانه‌ای را نیز در کارنامه دارد طراحی کرده بود. این خانوادگی کم‌هزینه یکی از معدود نمونه‌های در کلاس خودش بود که علاوه بر یک جعبه‌دنده 4 سرعته دستی از یک مدل 3 سرعته اتوماتیک نیز بهره می‌برد.

پژو ۴۰۴ از سال ۱۹۶۰ تا سال ۱۹۷۵ به مدت ۱۵ سال در خط تولید کارخانه پژو در شهر سوشو فرانسه باقی ماند. هم‌چنین از سال ۱۹۶۲ تا ۱۹۸۰ هم در آرژانتین و استرالیا به تولید رسید و در ادامه حتی تا سال ۱۹۹۱ در کنیا نیز روی خط تولید قرار داشت و پس از آن تولیدش برای همیشه پایان یافت.

404 یکی از محصولات پژو بوده که با انواع مدل‌ها از جمله سدان، کوپه، کانورتیبل و استیشن به بازار جهانی عرضه شده است. نخستین سری از این محصول باموتور چهار سیلندر 1.5 لیتری و جعبه‌دنده 4 سرعته دستی روانه بازار شد که توانایی تولید نیرویی معادل 75 اسب‌بخار را داشت.

اما رقابت پژو با سایر خودروسازان اروپایی از جمله مرسدس بنز به ویژه مدل W110 سبب شد تا طیف وسیع‌تری ازموتورها را برای این خودرو درنظر بگیرد. از همین‌رو سه موتور 1.5، 1.6 و 1.9 لیتری نیز برای این خودرو انتخاب شد. در واقع نسخه 1.9 لیتری نمونه دیزلی بود.

پژو ۴۰۴ در سال ۱۳۴۰ توسط نماینده انحصاری پژو در ایران، به کشور وارد ‌شد و چون خودروی به‌روز، کارآمد، خانوادگی و با قیمتی مناسب (حدود ۶۰۰۰ تومان) بود، مورد استقبال قرار گرفت. در واقع، ایرانی‌ها در سال ۱۳۴۰ می‌توانستند خودرویی را خریداری کنند که یک سال قبل به بازار اروپا عرضه شده بود.

تعداد سفارش‌های ثبت شده در ایران به‌قدری زیاد بود که دیگر خودرویی از این مدل در پارکینگ این شرکت وجود نداشت و در‌ واقع، با دریافت مبلغی برای این خودرو ثبت سفارش می‌کرد. در اولین نوبت فروش پژو ۴۰۴، چند هزار خودرو از این خودرو فروخته شد. همچنین، مشتریانی که عازم اروپا بودند می‌توانستند در شرکت ثبت سفارش کنند و در فرانسه آن را تحویل بگیرند.


 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود با کد تخفبف (hash-662254eeec917) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " پژو 6000 تومانی که پرفروش ترین خودرو بود " .