تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،ارسال رایگان

ویدئو آموزشی درباره: تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در راستای حمایت از امنیت غذایی و توانمندسازی دهک‌های کم‌درآمد جامعه از سوی دولت سیزدهم به اجرا درآمده تا ضمن تقویت بنیه اقتصادی و توزیع مناسب یارانه‌ها،

بستر ارتقای سطح سلامت غذایی مردم و کاهش فاصله طبقاتی را فراهم کند.

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم به شمار می‌رود که در راستای کاهش فاصله طبقاتی، مبارزه با فقر و تامین امنیت غذایی مردم به اجرا درآمد. کالابرگ الکترونیکی به منظور افزایش رفاه و توانمندسازی خانوارها و دهک‌های ضعیف کم‌درآمدی عملیاتی شد تا نشان دهد که دولت سیزدهم در کنار اجرای دیگر طرح‌های اقتصادی، نگاه ویژه‌ای به سفره مردم و معیشت خانوارها دارد.

اجرای این طرح در شرایطی که حذف ارز ترجیحی به عنوان حراجی بزرگ اقتصادی در دستور کار قرار گرفت، یکی از دغدغه‌های مهم دولت بود و تلاش کرد از طریق اجرای طرح کالابرگ، ضمن تقویت بنیه اقتصادی مردم، شرایط بهبود وضع معیشت و ارتقای سطح سلامت غذایی مردم را فراهم کند.

طرح کالابرگ الکترونیک که در گام نخست به‌ شکل آزمایشی در چند شهر به مرحله اجرا درآمد و به تدریج با استقبال مردمی روبه رو شد، هم اکنون خانوارهای دهک ۱ تا ۷ درآمدی را شامل می‌شود.

به اذعان کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی، دولت با اقدامات پیشگیرانه در زمینه مقابله با فقر به سمت توزیع عادلانه منابع و یارانه‌ها گام برداشته و اقدامات حمایتی از دهک‌های ضعیف درآمدی را مدنظر قرار داده است.

در همین راستا هادی ابوی - فعال تعاونی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح ویژگی‌های طرح کالابرگ گفت: این طرح، طرح خوبی است که پیش از این برای اقشار ضعیف و کسانی که به نوعی حقوق بگیرند پیشنهاد شد و در شرایط اقتصادی موجود به منظور ثبات قیمتها و پیشگیری از تورم مقطعی و انتظاری کمک کننده است.البته دولت این طرح را به آحاد مردم تسری داد و در حال حاضر تا دهک ۷ درآمدی مشمول این طرح قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای طرحی با چنین گستره‌ نیاز بود که اطلاع رسانی دقیق و جامعی به مردم شود ضمن آنکه قرار است در این طرح مازاد قیمت‌ها از طریق دادن کالا به مصرف کننده واقعی به نوعی جبران شود.

به گفته ابوی طرح در ابتدا دارای اختلالاتی بود و بعضا تخلفاتی هم صورت گرفت مثلا به کاسبان اعلام کردند که دستگاه POS خود را به این طرح متصل کنند ولی به جای آنکه دستگاه‌های مرتبط با سوپرمارکت و مواد غذایی باشند در جای غیرمرتبط با طرح و فرضا تعویض روغنی استفاده شد که خارج از جامعه هدف اولیه بود و موجب غیرفعال کردن یکسری دستگاه‌های POS شد.

وی افزود: در مراحل اولیه کار پرونده‌های تعزیرات شکل گرفت اما به تدریج این اشکالات برطرف شد و بازخورد آن در جامعه بعد از اجرای طرح اکنون مثبت است به نحوی که طرح خود را نشان داده و با اقبال عمومی همراه شده است.

این فعال تعاونی درعین حال استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها و نهادهای مردم محور در این طرح را مورد تاکید قرار داد و گفت: پیشنهاد ما این بود که این طرح را به مردم واگذار کنند و اولویت را با شرکتهای تعاونی بگذارند تا مردم مواد غذایی را از تعاونی‌ها تامین کنند ولی چون طرح عمومی شد دیگر به تعاونی‌های مصرف نرسید.

ابوی درباره استقبال و مشارکت خانوارها از خرید کالابرگ نیز گفت: اگر طرح جا افتاده به دلیل اطلاع رسانی‌های خوبی است که طی این مدت در استان‌ها و از درگاه‌های مختلف، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها صورت گرفته است.

به گفته وی یکی از مزیت‌های اجرای طرح کالابرگ این است که افراد مواد غذایی مورد نیاز خود را به راحتی و هر نشان و برندی تهیه و خریداری می‌کنند و مهلتی که برای استفاده از یارانه تشویقی گذاشته شده یک ماه است و یارانه تشویقی تا یک ماه اعتبار دارد.

در حال حاضر دریافت کمک معیشتی در قالب کالابرگ الکترونیک مشمول خانوارهای دهک ۱ تا ۷ می‌شود.استفاده از یارانه کالابرگ کاملا اختیاری است و ماهانه در حساب سرپرست خانوار شارژ می‌شود اما در صورت استفاده از آن، اعتبار مازاد تشویقی به یارانه افراد اضافه می‌شود.

اقلام و کالاهای اساسی پیش‌بینی شده در طرح کالابرگ شامل روغن مایع، برنج، شیرکم‌ چرب، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت منجمد، پنیر، حبوبات، ماکارونی و قند و شکر است که انتخاب نوع، وزن و برند آن‌ها در اختیار خریدار قرار دارد.

به گزارش ایسنا، تا پیش از دولت سیزدهم مبلغ یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان بود که حتی به دهک‌های درآمدی بالا اختصاص می‌یافت؛ اما در دولت سیزدهم ضمن اصلاح فرایند توزیع یارانه، این رقم بیش از ۱۰ برابر افزایش یافت و یارانه دهک‌های ضعیف در قالب پرداخت نقدی بیشتر شد. خوشبختانه با گذشت یکسال از اجرای طرح، کالابرگ جای خود را در میان یارانه‌بگیران و مردم باز کرده است و استقبال بیشتر از این طرح متولیان امر را در شناسایی نقاط قوت و ضعف و اجرای هرچه بهتر طرح یاری خواهد کرد.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ با کد تخفبف (hash-6622a8a747e30) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ " .