اولین واکنش امام جمعه زاهدان به حمله تروریستی در چابهار و راسک /امام جمعه شهرکرد: قطع رابطه ایران با آمریکا برکاتی داشت | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

اولین واکنش امام جمعه زاهدان به حمله تروریستی در چابهار و راسک /امام جمعه شهرکرد: قطع رابطه ایران با آمریکا برکاتی داشت به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

اولین واکنش امام جمعه زاهدان به حمله تروریستی در چابهار و راسک /امام جمعه شهرکرد: قطع رابطه ایران با آمریکا برکاتی داشت به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


اولین واکنش امام جمعه زاهدان به حمله تروریستی در چابهار و راسک /امام جمعه شهرکرد: قطع رابطه ایران با آمریکا برکاتی داشت ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،گواهی استاندارد

ویدئو آموزشی درباره: اولین واکنش امام جمعه زاهدان به حمله تروریستی در چابهار و راسک /امام جمعه شهرکرد: قطع رابطه ایران با آمریکا برکاتی داشت

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( اولین واکنش امام جمعه زاهدان به حمله تروریستی در چابهار و راسک /امام جمعه شهرکرد: قطع رابطه ایران با آمریکا برکاتی داشت )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; اولین واکنش امام جمعه زاهدان به حمله تروریستی در چابهار و راسک /امام جمعه شهرکرد: قطع رابطه ایران با آمریکا برکاتی داشت مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; اولین واکنش امام جمعه زاهدان به حمله تروریستی در چابهار و راسک /امام جمعه شهرکرد: قطع رابطه ایران با آمریکا برکاتی داشت

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،نماز جمعه‌های امروز شهرکرد، سیستان و بلوچستان و بوشهر با محوریت روز قدس و لزوم برخورد با اسرائیل برگزار شد. در ادامه قسمتی از خطبه‌های نمازجمعه در شهرهای

مذکور که خبرگزاری‌های مهر و ایسنا منتشر کردند، را می‌خوانید:

مصطفی محامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، نظام جمهوری اسلامی باید سیلی سخت و پشیمان کننده‌ای به صورت اسرائیل بزنند که دیگر جرأت چنین کارهایی را نداشته باشند.

وی گفت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان روز قدس نامگذاری شد و رژیم جنایتکار و اشغالگر اسرائیل با جنایت‌ها و نسل‌کشی مردم فلسطین در طول شش ماه اخیر در واقع، عیدی برای ملت ما نگذاشت و با جنایتی که داشتند و عزیزان ما را در سوریه به شهادت رساندند و از طرف دیگر مزدوران منطقه‌ای آن‌ها در این ایام حساس و در ماه مبارک رمضان در بلوچستان عملیات تروریستی انجام دادند و جمعی از عزیزان نظامی، انتظامی و مدافعان امنیت را به شهادت رساندند و جامعه ما را عزادار کردند.

محامی اظهار کرد: امام خمینی (ره) زمانی روز قدس را اعلام کرد که فلسطین فراموش شده بود و دولت‌های به ظاهر اسلامی هم روابط عادی خود را با اسرائیل داشتند و نامی از فلسطین نبود اما با پیروزی انقلاب اسلامی، این بزرگمرد تاریخ ما با نگاه نافذ و با بصیرت روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان را برای حمایت از مردم فلسطین به عنوان روز قدس نام گذاشت و به لطف خدا چراغی که امام خمینی (ره) بر افروخت روز به روز برافروخته‌تر شد و امروز از جای جای این کره خاکی صدای حمایت از فلسطین بلند است و این از برکت همین نامگذاری و نیز برکت مقاومت شما مردم قهرمان است که هر سال با دهان روزه و در هوای گرم و سرد به میدان آمدید و در حمایت از فلسطین و مردم مظلوم آن شعار دادید.

وی گفت: ملت و دولت ما از هیچ‌گونه حمایتی دریغ نکردند و فلسطینی که روزی با سنگ با دشمن مبارزه می‌کرد حالا به قدرتی می‌رسد که طوفان‌الاقصی راه‌اندازی می‌کند و معادلات نظامی و اطلاعاتی دشمن را به هم می‌زند و با وجود همه کشتارها و مصیبت‌ها مقاومت می‌کنند و مقتدرانه و سرافراز پای مقاومت خود ایستاده‌اند که به برکت نامگذاری حضرت امام و پیروی شما مردم بوده و این خود یک دستاورد بزرگ به شمار می‌رود که فلسطین فراموش شده تبدیل به مساله اول جهان اسلام می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: شما مردم قهرمان همواره در حمایت از مردم فلسطین پیشتاز بودید و امسال هم پر شکوه‌تر و پرشورتر حضور پیدا کردید و این بصیرت، همت، نگاه ظالم ستیز و دفاع از مظلوم و دفاع از فلسطین شما جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: ملت اسلامی باید با تمام توان از ملت مظلوم فلسطین دفاع کند و هر کس به هر شکل که می‌تواند باید نقش ایفا کند و یک راه آن همین راهپیمایی هست که خود یک دلگرمی برای مردم فلسطین بوده و نظام جمهوری اسلامی در این خصوص، کم نگذاشته و هر چقدر توانسته کمک کرده و این پیشرفت جبهه مقاومت و امکاناتی که در اختیار دارد و توانسته شش ماه مقاومت کند نتیجه همین حمایت‌هاست و کشورهای اسلامی باید تلاش کنند و از دولت‌های خود بخواهند که از پشتیبانی اسرائیل دست بردارند.

وی افزود: متأسفانه برخی از سران کشورهای به ظاهر اسلامی، علیرغم ادعای اسلامیت و حتی علیرغم ادعای مخالفت با اسرائیل عملاً کاری نمی‌کنند و بلکه پشتیبانی هم می‌کنند و زمین و آسمان آن‌ها برای خدمات رسانی به اسرائیل باز است و خدمات می‌دهند و مردم کشورهای اسلامی باید دولت‌های خود را به قطع ارتباط با اسرائیل وادار کنند.

محامی گفت: تعرض اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران و شهادت عزیزان ما در سوریه و لبنان چه سردار شهید رضی که در گذشته شهید شد و چه سردار شهید زاهدی و همراهان که اخیرأ به شهادت رسیدند نیازمند انتقام و سیلی سخت است و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند نظام جمهوری اسلامی باید سیلی سخت و پشیمان کننده‌ای به صورت اسرائیل بزنند که دیگر جرئت چنین کارهایی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: البته باید تدبیر شود و همه جوانب ملاحظه شود و آنچه که مصلحت است انجام گیرد و این انتقام سخت چه با واسطه و چه بی واسطه انجام شود و مهم این است که بدانند از کجا ضربه خورده‌اند و باید این اتفاق بیفتد و ضربه سختی بخورند و بدانند از ناحیه جمهوری اسلامی است و جرأت تکرار ماجراجویی به خود ندهند.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان گفت: مزدوران منطقه‌ای اربابان آمریکایی و اسرائیلی که منشأ فساد در کره خاکی هستند در منطقه ما هم هماهنگ با تعرض اسرائیل در سوریه در استان ما و بلوچستان عملیات تروریستی انجام دادند و به چند محل حمله کردند و به لطف الهی و با رشادت عزیزان ما در نیروهای نظامی، انتظامی، مدافعان امنیت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجیان این عملیات ناکام ماند و نتوانستند به اهدافشان برسند و اشرار کشته شدند اما نشان دادند سرچشمه همه این فسادها یک جاست و همه به هم مرتبط هستند و منشأ آن آمریکاست که ام‌الفساد قرن است و به درستی حضرت امام (ره) فرمود هر آنچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و فریاد مردم ما مرگ بر آمریکاست.

محامی اضافه کرد: از نیروهای نظامی، انتظامی، مدافعان امنیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با رشادت خود جلوی این فتنه را گرفتند تقدیر و تشکر داریم و برای کسب توفیقات بیشتر و صحت و سلامتی آن‌ها دعا می‌کنیم و به خانواده شهدا نیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مهم این است که ما حواس خود را جمع کنیم، وحدت را تقویت و از دو قطبی سازی به بهانه مذهب، قومیت و اختلافات سیاسی بپرهیزیم.

امام جمعه بوشهر: قانون حجاب باید اجرایی شود

همچنین غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با محکوم کردن جنایت تروریست‌ها در دمشق، راسک و چابهار اظهار کرد: ایران شهدای گرانقدر در دمشق، چابهار و راسک تقدیم کرده اما با این وجود محور مقاومت امروز یک صدا شعار «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» سر دادند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در سواحل استان با مشارکت گروه‌های مردمی اضافه کرد: از مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان بوشهر در ترویج فرهنگ دینی و اجرا برنامه‌های فاخر در سواحل استان قدردانی می‌شود.

امام جمعه بوشهر یکی از برنامه‌های مهم دشمنان در جنگ ترکیبی را ایجاد ابتذال فرهنگی و اخلاقی در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد: دشمن در جنگ فرهنگی و ترکیبی با گسترش ابتذال درصدد ایجاد مشکلات فرهنگی و اخلاقی در جامعه است که مسئولان باید در این زمینه تدبیر و رفتار قانونی داشته باشند.

صفایی بوشهری، اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب باید قانون آن در جامعه اجرایی شود و مردم همه پای کار باشند چراکه فرهنگ حجاب به‌عنوان تکلیف شرعی، از سوی دشمنان به موضوع سیاسی تبدیل شده است.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس، جوهره رژیم صهیونیستی را غصب و چپاول دانست و اظهار داشت: رژیم غاصب اسرائیل اکنون با حمایت آمریکا و انگلیس و به خدمت گرفتن مراکز حقوق بشری شرایطی برای ظلم آشکار ایجاد کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس با پوشش‌های رسانه‌ای به دنبال مخفی کردن ظلم‌های خود بوده است، گفت: اکنون با بیداری مردم جهان، ماهیت جرثومه فساد آشکار شده و شعار «مرگ بر اسرائیل» بین‌المللی و جهانی شده که ناشی از درک صحیح مردم جهان از جنایت رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه اسرائیل غاصب رو به فروپاشی و نابودی است گفت: کودک‌کشان صهیونیستی چون دستشان دیگر به جایی نمی‌رسد دست به جنایاتی می‌زنند که نشان از استیصال و نابودی آنان است.

خطیب نماز جمعه بوشهر، با اشاره به حمله موشکی و هوایی رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تمام معاهده‌های جهانی را زیر پا گذشته و به کنسولگری ایران در دمشق حمله می‌کند که در تضاد با تمام معاهده‌های بین‌المللی است.

امام جمعه شهرکرد: امروز کشور در جنگ همه جانبه قرار دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۷ فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به انکار جنگ روبه رو دشمنان با ایران به ویژه آمریکا، اظهار کرد: دلیل انکار دشمنان به جنگ روبه‌رو با ایران ترس آنها از توان مقاومت جنگی در برابر ایران است که همه اینها در سایه تدبیرات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه افزود: امروز روز جهانی قدس است، روزی که تمامی مسلمانان و غیر مسلمانان حامی مردم غزه هستند، امروز همه ما در سراسر کشور و همچنین در تمامی نقاط استان حضور ویژه داشته‌اند، حضور مردم امسال نسبت به سال‌های گذشته پررنگ تر بود و با شرکت در این راهپیمایی عظیم خشم خود به جنایت‌های دشمن در غزه و اتفاقات اخیر در به شهادت رساندن چندتن از فرماندهان ایران نشان داده‌اندـ

نکونام تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند افکار عموم را منحرف کنند اما ملت‌ها بیدار هستند و به دلیل جنایت‌هایی که دشمنان انجام داده‌اند کینه سختی از آنها به دل گرفته اند و با شرکت در راهپیمایی نفرت خودشان را نشان می‌دهند که به زودی دشمنان نابود خواهند شد و پیروزی در راه است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مناسبت های این هفته، عنوان کرد: این هفته دارای مناسبت‌های زیادی است که ۲۰ فروردین روز قطع رابطه ایران با آمریکا است و این قطع رابطه برکاتی را برای ایران به همراه داشت.

وی با اشاره به سالروز نهصت ملی مسکن گفت: روند نهصت ملی مسکن به کندی پیش می‌رود و با نارضایتی‌هایی همراه است که باید بررسی و مشکلات مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تقویم، روز عید فطر چهارشنبه اعلام شده است که باید اقوام و فقرا را در این روز در نظر گرفت به طوری که افرادی هستند که تحت پوشش کمیته امدد و... نیستند اما بسیار نیازمند هستند باید این افراد شناسایی شده و زکات فطره به آنها اختصاص پیدا کند.

۲۷۲۱۱

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد اولین واکنش امام جمعه زاهدان به حمله تروریستی در چابهار و راسک /امام جمعه شهرکرد: قطع رابطه ایران با آمریکا برکاتی داشت با کد تخفبف (hash-66235811c7a7c) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .