صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،فروش ویژه

ویدئو آموزشی درباره: صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

درحالی که آمریکا و اروپا می‌گویند دور جدیدی از تحریم‌های موشکی و پهپادی علیه ایران و شرکت‌های وابسته به سپاه و وزارت دفاع اعمال می‌کنند، فایننشال‌تایمز گزارش داد که صادرات نفت

ایران به بالاترین میزان در شش سال اخیر رسیده و ۳۵ میلیارد دلار درآمد از آن جمهوری اسلامی ایران کرده است.

برخی ناظران بر این باورند که دولت بایدن قصد ندارد در واکنش به حمله بامداد یکشنبه ایران به اسرائیل، تحریم‌های نفتی را تشدید یا به‌طور جدی‌تری اعمال کند.

براساس داده‌های ورتکسا Vortexa، ایران در سه ماهه نخست سال جاری به‌طور متوسط روزانه یک میلیون و ۵۶۰ هزار بشکه نفت، عمدتا به چین، صادر کرده است که بالاترین میزان از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ به این سو است.

به گزارش فایننشال‌تایمز، فرناندو فریرا از گروه انرژی رپیدین در آمریکا بر این باور است که ایران در دور زدن تحریم‌ها به تبحر بالایی رسیده است. به گفته او دولت بایدن اگر به واقع به دنبال کاهش درآمد نفتی ایران است باید روی چین تمرکز کند.

اما تحلیلگران می‌گویند دولت بایدن نسبت به اعمال استراتژی فشار حداکثری با اکراه عمل می‌کند. آنها در این زمینه به تورم در آمریکا در سال انتخابات که بخشی از آن به افزایش بهای انرژی مربوط می‌شوند اشاره می‌کنند. هر بشکه نفت برنت در حال حاضر حدود ۸۸ دلار معامله می‌شود.

در ادامه گزارش فایننشال تایمز به افزایش ظرفیت ناوگان تانکرهای نفتی ایران اشاره شده است. براین اساس ایران در سال ۲۰۲۳، حدود یک پنجم ظرفیت نفتکش‌های خود را افزایش داده و به ۲۵۳ تانکر رسانده است.

تعداد سوپرتانکرهایی که ظرفیت دو میلیون بشکه نفت دارند نیز نسبت به سال ۲۰۲۱ دو برابر شده است.

شرکت کپلر هم می‌گوید که تقریبا همه نفتی که ایران در سال جاری صادر کرده است به چین رفته است. دولت بایدن نگران است که اعمال جدی تحریم‌ها روابط شکننده پکن-واشینگتن را تحت تاثیر قرار دهد.

چین، یک دهم منابع نفت مورد نیاز خود را از ایران تامین می‌کند.

جواد اوجی، وزیر نفت ایران ماه گذشته گفته بود که صادرات نفت در سال جاری بیش از ۳۵ میلیارد دلار درآمد برای ایران داشته است. او مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران امروز می‌تواند به هر جا که می‌خواهد با «تخفیفی جزئی» نفت صادر کند.

این درحالی است که کارشناسان می‌گویند ایران برای دور زدن تحریم‌ها و قانع کردن مشتریان نفتی برای پذیرش ریسک تحریم‌ها و همچنین رقابت با نفت روسیه، نفت ایران را با تخفیف‌های بسیاری زیادی در اختیار چین و دیگر مشتریان قرار می‌دهد.

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید با کد تخفبف (hash-662769630ef27) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " صادرات نفت ایران به بالاترین میزان در 6 سال اخیر رسید " .