واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،گواهی استاندارد

ویدئو آموزشی درباره: واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

جعفر سالاری نسب، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره انتشار اخباری مبنی بر بفروش رسیدن کارت های سوخت شخصی گفت:

ما طی هفته آینده اطلاع رسانی لازم را در

خصوص استفاده مردم از کارت سوخت شخصی انجام می‌دهیم. طی قانون‌ بودجه ۱۴۰۳؛ مردم باید ۹۰ درصد سوختگیری را با کارت سوخت شخصی انجام دهند.

پیش نیاز استفاده از کارت سوخت شخصی این است که فراجا مقدمات کار را به نحوی فراهم کند که کارت سوخت یک هفته‌ای در اختیار مردم قرار گیرد.یعنی از تولید تا صدور و تحویل یک هفته طول بکشد.

ما در نوروز ۱۴۰۳ برای اینکه مردم در مسافرت‌ها دچار مشکل نشوند کارت سوخت جایگاه‌ها را افزایش دادیم و اکنون بنا داریم این محدودیت را به روال قبل برگردانیم.

تکلیف ما استفاده ۹۰ درصدی مردم از کارت سوخت شخصی است و این موضوع در قانون عنوان شده و باید رعایت شود و اکنون هم در حال اطلاع رسانی این قانون هستیم.

کسانی که کارت سوخت شخصی دراختیار ندارند باید تقاضا بدهند و طی یک هفته نیز کارت خود را تحویل خواهند گرفت.

کارت‌های اضطراری جایگاه‌ها در اختیار شرکت پخش قرار دارد و نظارت صورت می‌گیرد و باید از داشبورد صورت‌حساب در اختیار شرکت قرار گیرد بنابراین امکان ندارد کارت از جایگاه خارج شود. ضمن اینکه هر کارت کد مخصوص دارد و در صورتی که از جایگاه خارج شود در جایگاه دیگر جواب نمی‌دهد.

در کارت شخصی دارنده خودرو نیز ۶۰ لیتر بنزین یارانه ای و ۱۰۰ لیتر بنزین با نرخ آزاد موجود است بنابراین منطقی نیست این میزان ۱۶۰ لیتر با نرخ‌هایی که در فضای مجازی با ارقام یک تا ۵ میلیون عنوان شده؛ فروخته شود.

در حال حاضر مردم باید از کارت سوخت شخصی سوخت‌گیری کنند و فعلا به هر دلیل کارت خود را همراه نداشته باشند؛ می‌توانند از کارت اضطرار استفاده کنند اما با توجه به کوتاه شدن صدور کارت ما محدودیت استفاده از کارت جایگاه را افزایش خواهیم داد.

با توجه به تداوم مسافرت‌ها طی هفته آینده پیش بینی لازم برای استفاده از کارت جایگاه و تامین سوخت صورت گرفته است.


 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت با کد تخفبف (hash-6620f02d0cb34) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " واکنش وزارت نفت به اخبار فروش کارت سوخت " .