سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،گواهی استاندارد

ویدئو آموزشی درباره: سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

قیمت طلا در چند ماه گذشته به دلیل تورم فزاینده در ایالات متحده و همچنین ریسک‌های ژئوپلیتیکی افزایش یافته است. اما دلیل این افزایش قیمت چیست و چرا سرمایه گذاران بزرگ

به این فلز گرانبها روی آورده‌اند؟

قیمت طلا روز سه‌شنبه (۲ آوریل) در بالاترین سطح تاریخی ۲۲۶۶.۶ دلار در هر اونس رسید. افزایش ابهامات ژئوپلیتیکی، به ویژه پس از حمله اخیر اسرائیل به سفارت ایران در سوریه، منجر شد باردیگر سرمایه گذاران به سمت یک دارایی امن یعنی طلا هجوم آورند.

خرید طلا از سوی برخی از بانک‌های مرکزی بزرگ مانند فدرال رزرو ایالات متحده، بانک مرکزی انگلستان و بانک مرکزی اروپا که سعی دارند نرخ بهره را کاهش دهند، بطور چشمگیری افزایش یافته است.

عوامل موثر بر قیمت طلا

پیرو سینگاری، کارشناس «Benzinga» می‌گوید علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد افزایش فراتر از انتظار نرخ تورم در ماه‌های اخیر، بانک فدرال رزرو ایالات متحده به کاهش ۲۵ واحد پایه‌ای نرخ بهره در سه مرحله متعهد مانده‌ است.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، اظهارات تازه‌ای را مطرح کرده است که براساس آن انتظار می‌رود نرخ بهره تا اوایل ژوئن کاهش یابد.

هیات مدیره بانک مرکزی انگلستان در جلسه مارس خود برخلاف جلسات قبلی به افزایش نرخ بهره رای نداد.

راس مولد، مدیر سرمایه‌گذاری «AJ Bell»، می‌‌گوید عوامل مختلفی می‌تواند روی قیمت طلا تاثیر بگذارد از جمله «میزان نرخ تورم در ایالات متحده یا خرید طلا از سوی بانک‌های مرکزی و همچنین سرازیر شدن سرمایه‌دارن به بازار طلا.»

او افزود: «واگرایی بین قیمت طلا و میزان بهره بانک‌های آمریکا حیرت‌انگیز است و نشان می‌دهد که بازارهای کالا و اوراق قرضه با نرخ تورم رشد می‌کنند، پیامی که به هیچ وجه باب میل بازارهای سهام نیست.»

آقای مولد همچنین اذعان داشت: «این موضوع ممکن است برخی از سرمایه‌گذاران را متقاعد کند که یک بار دیگر به سرمایه‌گذاری در بازار طلا روی بیاورند.»

تقاضای طلا در چین و هند

چین و هند از بزرگترین مصرف کنندگان طلا به ویژه جواهرات هستند. در سال ۲۰۲۳، بانک خلق چین حدود ۲۲۵ تن طلا خریداری کرد که مجموع ذخایر آن را به ۲۲۳۵ تن رساند.

از سوی دیگر، بر اساس گزارش شورای جهانی طلا در سال ۲۰۲۳، تقاضا برای خرید جواهراتی از جنس طلا در هند به حدود ۵۶۲.۳ تن رسید.

راس نورمن، مدیرعامل «MetalsDaily» گفت: «با توجه به سقوط بازار سهام، طلا یکی از معدود سرمایه‌گذاری‌های مطمئن و قابل اعتماد است.»

این کارشناس می‌گوید که در ماه ژانویه ۲۷۱ تن طلا از بورس طلای شانگهای برداشت شد، علاوه بر این‌ محموله‌های بزرگی از غرب به شرق ارسال شده است اما هیچ کدام از این‌ها نمی‌تواند به تنهایی باعث افزایش قیمت طلا در ماه‌های گذشته شود.

آقای نورمن می‌گوید: «میزان تقاضای طلا در چین مشخص نیست و گزارش‌ها در این زمینه اغلب غیر رسمی هستند. برخی از مراکز ورودی واردات به چین مانند هنگ‌ کنگ به شدت کنترل می‌شوند اما مسیرهایی هم هستند که میزان کنترل در آن‌ها کمتر است.»

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند با کد تخفبف (hash-6622be06880b4) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " سرمایه‌گذاران بزرگ به خرید فلز گرانبها روی آورده‌اند " .