نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲)

نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است به نقل از (ngo22.ir - ان جی او ۲۲).


نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،نمایندگی

ویدئو آموزشی درباره: نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اوپن ای‌آی در نظر دارد در تابستان سال جاری یک ابزار جدید هوش مصنوعی عرضه کند که قابلیت‌های چت‌ربات چت‌ جی‌پی‌تی این شرکت در مقابل

آن به فراموشی سپرده می‌شود.

به گزارش بیزنس اینسایدر (Business Insider) این مدل جدید را که پیش‌بینی می‌شود جی‌پی‌تی‌ـ‌۵ (GPT-5) نام داشته باشد، شماری از کاربران تجاری آزمایش کرده‌اند، و یک مدیرعامل در توصیف این نسخه جدید هوش مصنوعی گفت «واقعا خوب، از اساس بهتر» است.

جی‌پی‌تی‌ـ‌۵ توانمندی‌های نمونه‌های پیشین هوش مصنوعی را توسعه خواهد داد، و در عین حال گزارش‌ها حاکی از آن است که قابلیت‌های جدیدی مانند انجام خودکار و مستقل وظایف عرضه می‌کند.

هنوز تاریخ عرضه مشخص نشده است، اما احتمالا لازم است قبل از اینکه در دسترس عموم قرار بگیرد، آزمایش‌های ایمنی روی آن انجام شود. ایندیپندنت با اوپن ای‌آی تماس گرفته و نظر این شرکت را جویا شده است.

سم آلتمن، مدیرعامل اوپن ای‌آی، در هفته جاری گفت به نظر او، جی‌پی‌تی‌ـ‌۴ که نسخه‌های بالاتر و پولی چت جی‌پی‌تی را پشتیبانی می‌کند «به‌نوعی مزخرف است».

آلتمن که در پادکست لکس فریدمن صحبت می‌کرد، گفت اوپن ای‌آی «امسال یک مدل جدید فوق‌العاده» عرضه می‌کند، اما مدعی شد که هنوز نامی ندارد.

او گفت: «ما در ماه‌های آتی چیزهای متفاوت زیادی عرضه خواهیم کرد.»

«فکر می‌کنم قبل از آنکه درباره یک مدل جی‌پی‌تی‌ـ‌۵‌مانند صحبت کنیم‌ــ اسمش چه این باشد چه نباشد‌ــ اول کلی چیزهای مهم دیگر داریم که عرضه کنیم.»

مدیرعامل این شرکت همچنین درباره نیاز انرژی عظیم هوش مصنوعی صحبت کرد، و مدعی شد که فقط پیشرفتی در زمینه همجوشی هسته‌ای با منبع انرژی تقریبا نامحدود می‌تواند نیاز نسل آینده هوش مصنوعی را تامین کند.

همجوشی هسته‌ای که «جام مقدس» انرژی پاک دانسته می‌شود، فعل و انفعال‌های طبیعی را که در خورشید برای تولید انرژی رخ می‌دهد شبیه‌سازی می‌کند، با وجود این، هنوز به مقیاس قابل‌ملاحظه‌ای نرسیده است.

او گفت: «انرژی دشوارترین بخش است.»

«ساخت مراکز داده نیز دشوار است، زنجیره تامین دشوار است، و البته که پس از آن، تولید تراشه‌ به میزان کافی دشوار است. اما به نظر می‌رسد همه چیز دارد به آن سمت و سو می‌رود. ما به حجمی از محاسبه نیاز خواهیم داشت که در حال حاضر تفکر و استدلال در موردش دشوار است.»

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است با کد تخفبف (hash-6622991ebc220) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .


⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️
منابع
  1. " نسخه جدید هوش مصنوعی در راه است " .